Sunday 29 July 2012

Tasarım Davetiye&Lavanta kesesi


Ben geçen hafta son postumu yayınlayıp Eskişehir'e gittim memleketime:)) 






 
6 gün kaldık, ordayken tabikii başka birşeyle ilgilenmedim bol bol özlem giderdim...Geçen pazar günü döndük ancak ev işleri, iftar yemekleri,iş-güç derken yoğun geçen günlerin arasında ancak vakit bulabildim yazmaya. Aslında Eskişehir postu yapmak istedim ama annecim bizi hep yedirmiş, içirmiş, beslemiş baktım bütün fotoğraflar "yemek" temalı, vazgeçtim Ramazan'da paylaşmaya utandım:)) Baktım ki bekleyen bir kaydım var unutmuşum  onu paylaşayım dedim...

29 Haziranda yakın 2 arkadaşımız evlendi. Davetiyleri oldukça güzel,çok şık ve farklıydı. Özel tasarım diye biliyorum ben daha önce görmedim belki göreniniz vardır...ilgilenenlere fikir olsun;) Davetiye inci ve deri kaplı dikdörtgen bir kutudan oluşuyor...


 














 






 Kapakta bulunan kurdelaya davetlilerin ismi yazılmış, bu kurdelayı açtığınızda davetiye kutunun içine yerleştirilmiş...


 


 






  Davetiye çıkarıldığında çok şık bir takı kutunuz yada fotoğraf kutunuz yada ne isterseniz o kutunuz olabiliyor:)) Alttaki pembe kutu mesela benim bonnyfood'dan bozma takı kutum onu da paylaşırım bir gün:)






Bu davetiyeye uygun mis kokulu cici keseler de burda işte..
















Davetiyeyi henüz bir amaçla kullanmıyorum yatak odamızda dekorasyonun bir parçası şuan, lavanta keseleri de banyomuzda bu sabunların yanında...













Herkese hayırlı Ramazanlar...










makyaj günlüğü' nün çekilişi için buraya

No comments:

Post a Comment