Wednesday 8 August 2012

Birazda Takı ve Özlenen Tatil..


Geçen hafta sonu değişiklik yapıp, boncuklarla uğraştım.Aslında bir kaç yıldır elime almıyordum boncuklarımı.Sadece keçe nazarlıklar yaparken.Bu sefer bilekliklere takıldım, tabii bir tane ile durmadım, en az on tane hazırladım.Yine bir kısmı hediye oldu, diğerleri ise yardım kermesine gider diye düşünüyorum.





 Gülleri çok aradım, bir tek Hobbyland'de buldum.





 Uğur böceğini Suluhan'dan en alt kattaki Lilith boncuk evinden aldım.





 Genelde mercan, firuze gibi taşlar ve değerli kristallerden kullandım.





 Bunları da küçüğümle yeğenleri için yaptık.





 Bu resimde ametist ve firuzeli olanlardan biri yok, onlar şimdiden hediye gittiler..





 Bu taşları da Hobbyland'den aldım.Renklerine bayıldım.Üçlü takım oldular..





Sürekli ertelenen iznimi bugün itibari ile alabildim.Umarım dinlenebilirim.





(İşyerinin taşınmasında çuvalı sürükleyen ben.)

No comments:

Post a Comment